U cultellu à ultrasoni hè un novu tipu di terapia chirurgica estetica fotoelettrica, utilizendu un generatore acusticu speciale è un trasmettitore acusticu di testa di cultellu in lega di titaniu, l'onda ultrasonica hè introdutta in u fondu di a pelle, per ottene l'effettu di distruzzione - riparazione - bellezza di e cellule di a pelle.
A lega di titaniu aduprata in u cultellu à ultrasoni richiede una eccellente superconduttività è un usu di materiale estremamente esigente.
Materiale: Ti6Al4V ELI Asta di titaniu: Dia 5 mm, 6 mm, 8 mm, 13,5 mm
Norma ASTM F136
Vantaghji di a lega di titaniu di u cultellu à ultrasoni:
①Altu modulu elasticu: migliurà a capacità d'assorbimentu di u materiale à l'onda ultrasonica è a capacità di seguitu di u materiale sottu à l'onda sonora d'alta frequenza;
② Struttura à grana ultrafina: attraversu u cuncepimentu di u prucessu, si pò ottene una grana ultrafina di 2-4um. Per ottene una bona prestazione di fatica è resistenza strutturale di u materiale sottu vibrazioni d'alta frequenza;
③ Superficie super liscia: a rugosità di a superficia righjunghje 0.361um, chì assicura chì ùn ci sia micca cuncentrazione di stress è danni da tacca in u prucessu di vibrazione d'alta frequenza di u materiale.
Data di publicazione: 26 d'ottobre di u 2022