008615129504491

U novu materiale di XINNUO per l'impianti dentali - TiZr

U titaniu hè u biomateriale u più utilizatu per l'implanti dentali. È hè ricunnisciutu per a so eccellente capacità di osteointegrazione, ma in certi casi, a so resistenza meccanica o resistenza à a corrosione hè insufficiente. Questu hè particularmente evidente in scenarii chì richiedenu impianti di dimensioni ridotte o in ambienti corrosivi difficili, cum'è quelli chì cuntenenu cloruri o fluoruri. Per migliurà e prestazioni di l'implanti di titaniu, e leghe binarie di titaniu-zirconiu sò emerse cum'è candidate promettenti per l'applicazioni implantari, in particulare in queste cundizioni esigenti.

 

U novu materiale Titanium-Zirconium (TiZr) per l'implanti dentali di XINNUO hè statu studiatu secondu i bisogni sopra menzionati. A cumminazione di sti dui metalli porta à un materiale cù una resistenza à a trazione è à a fatica più elevata cà l'implanti di titaniu paragunabili.

 

I testi meccanichi anu dimustratu chì u TiZr hè in realtà più forte di u titaniu di gradu 4. U nostru materiale combina una alta resistenza meccanica cù una eccellente osteoconduttività. A resistenza à a trazione di stu materiale pò ghjunghje à più di 950 MPa.

 

Sè avete bisognu di un campione, o di più infurmazioni, per piacè cuntattateci.


Data di publicazione: 02-02-2025
Chat in linea