008615129504491

Felicitazioni chì a maiò parte di i nostri clienti di casa vincenu l'offerta di l'acquistu centralizatu di consumabili spinali ortopedici!

Per u terzu batch di consumabili naziunali, l'acquistu centralizatu di consumabili spinali ortopedici, i risultati di a riunione di l'offerta sò stati aperti u 27 di settembre.th.Ci sò 171 cumpagnie chì anu participatu è 152 cumpagnie vincenu l'offerta, chì include micca solu cumpagnie multinaziunali famose cum'è Medtronic è Johnson & Johnson, ma ancu cumpagnie domestiche cum'è Weigao Orthopedics, Dabo Medical è Sanyou Medical.

È a maiò parte di i nostri clienti di casa vincenu l'offerta, è acquistanu implanti medichi di titaniu bars è fogli da a cumpagnia XINNUO per parechji anni.

A cullizzioni copre 5 tippi di fissazione è fusione di a spina cervica, fissazione è fusione di a spina toracolumbar, vertebroplastia, estrazione endoscopica di nucleus pulposus, è rimpiazzamentu di discu intervertebrali artificiale.Consumables spine ortopediche, chì formanu 14 categurie di sistema di produttu.In u primu annu, u vulume di compra previstu tutale 1,09 milioni di set, cuntendu 90% di a dumanda tutale di l'istituzioni medichi in u paese, chì implica una dimensione di u mercatu di circa 31 miliardi di yuan.U prezzu mediu di sta prucedura centralizzata hè ridutta da 84%.Basatu annantu à u voluminu d'acquistioni accunsentutu, hè stimatu chì u risparmiu di costi annuali serà di 26 miliardi di yuan.

Finu a ora, l'approvvigionamentu centralizatu naziunale è lucale hà coperto trè categurie di consumabili ortopedici: articuli, traumu è spine.Sicondu l'Uffiziu Naziunale d'Assicuranza Medica, in u prossimu passu, l'Uffiziu Naziunale di Assicuranza Medica hà da travaglià cù i dipartimenti pertinenti per guidà e località è l'imprese scelte per implementà i risultati di a selezzione, è assicurà chì i pazienti in tuttu u paese ponu utilizà i prudutti selezziunati dopu. a riduzione di u prezzu in ferraghju 2023.

titaniu


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022
Chat in ligna